Monday, September 04, 2006

Ma nincs fénykép, csak egy kis élménybeszámoló délutáni városi utazgatásomról. Na igen, már megint nem bírtam nyugodtan itthon üldögélni... :-)
Alig léptem ki az utcára, máris egy kellemes meglepetés! Az én kedvencem, DUD-945 90-esként izmozik a Rókusi körúton. Gyönyörű látvány az a busz.
Elsőként irány Makkosház! Itt rögtön 609-re akadtam, akit azonnal ki kellett próbálnom. Szuper lett a szekér!!! Nem semmi hangja van. Talán még soha nem hallottam ilyen szépen muzsikáló Skodát.
A kellemes élmények csak a Széchenyi térig tartottak, itt szálltam át ugyanis a 703-as jajdeborzasztóra. Nevezett troli a hetesen rótta köreit, közben folyamatosan mindenféle trolihoz illetlen hangok távoztak a B híd környékéről. Valami hozzáértő ránézhetne egyszer...
Miután a hetesen megvolt a kör, tettem még egy kitérőt Tarján felé. Itt ért a nap legnagyobb meglepetése, működik ugyanis a végállomási forgalomirányító rendszer. Őszintén szólva későbbre vártam az üzembe helyezését. Ha egyszer még a bérletautomata is működni fog, nagyon nagy lesz a közlekedésbaráti öröm. Talán még a füvesítés hiánya sem fog feltűnni. Kár, hogy bankkártyával nem lehet majd fizetni...
813 eléggé hámlik, de ez egy Bengálinál talán már megbocsátható. Szegényeknek nem sok van már hátra.
Hát mára ennyit, sajnos a csúcsforgalmat nem tudtam megszemlélni. Az első tanítási nap közlekedési élményeiről várom a beszámolókat!

3 Comments:

Blogger Watermelon_man said...

az első osztályt már nagyon vártam
a tanárnéni is nagyon szép, és tök okos, megfogta a kezem is, hogy ne féljek az első nap. szuper

8:47 PM  
Blogger Watermelon_man said...

másodikot is nagyon várom, azért, mert akkor már önállóan villamosozhatok majd, legalább is ezt igérte a tanítónéni, addig legalább fogja a kezemet

8:48 PM  
Blogger Milkabika said...

Hát lehet önállóan villamosozni, de csak ha tudod, merre megy a kisvasút :-))))

8:10 PM  

Post a Comment

<< Home